مصاحبه آرشیو خبر ها
همه ی تیم ها می خواهند بدون برنامه ریزی و فداکاری پیروز شوند ، جز یوونتوس!

همه ی تیم ها می خواهند بدون برنامه ریزی و فداکاری پیروز شوند ، جز یوونتوس!

کمتر از 48 ساعت به آغاز بازی حساس یوونتوس و ناپولی مانده است و اظهار نظرهای مختلفی در مورد نتیجه ی احتمالی و نیز تیمی که شانس بالاتری برای پیروزی دارد می شود.

 

همه ی ما نیکولا لگروتالیه را به خاطر بازگشتش به تیم در سری ب و جمله ی زیبای «من با یوونتوس ازدواج کرده ام.» به یاد داریم.

 

او با میکروفون توتومرکاتو وب صحبت کرده است:

 

یادتان باشد که بازی در یوونتوس آرنا برگزار می شود و این یک سلاح اضافه تر برای یووه خواهد بود. من وقتی بازی ها را می بینم، می فهمم چرا یووه پیروز می شود، یووه به عنوان یک باشگاه بسیار قدرتمند است، آنها برنامه ریزی می کنند، چیزی که به ندرت در فوتبال امروز می بینیم. اما این در یووه یک اصل است. همه می خواهند بدون برنامه ریزی و فداکاری برنده شوند، من به یووه نگاه می کنم و و می فهمم این دستاوردها نتیجه ی تلاش این چهار سال است.، به همین خاطر یوونتوس هم برای این بازی و هم برای قهرمان ی شانس اول است. متوجهم که خیلی ها در ناپولی می خواهند این قانون را بشکنند، اما یووه هنوز هم چیزی بیشتر از بقیه دارد.

 

یوونتوس روز شنبه بدون خیلی از بازیکنان ثابتش از جمله کیه لینی بازی می کند، به عنوان یک مدافع سابق، مربی در این مورد چه کار خواهد کرد؟

 

فکر نمی کنم یوونتوس مدافع دیگری شبیه کیه لینی داشته باشد، شاید سال قبل می شد گفت اوگبونا. من با کیه لینی بازی کرده ام و می دانم که او چقدر خوب است، حتی صرفا به خاطر خصوصیات فیزیکی اش. فکر می کنم آلگری 4 دفاعه بازی کند، با بارزالی و بونوچی در وسط، لیختشتاینر و اورا در کناره ها.

 

با عضویت در کانال ما در تلگرام از ده ها مطلب جالب ، عکس ها و ویدئوهای دیدنی شامل کلیپ مهارت های بازیکنان و خلاصه و گل های بازی با کیفیت HD و خیرهای کوتاه مطلع شوید و به محض ارسال خبر جدید در سایت روی گوشی یا لپتاپ ـتان نوتیفیکیشن دریاقت کنید!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: